مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-06فرهنگي

علی نصیریان: لطف و محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان است


بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران لطف و محبت مردم را بزرگترین مزد هنرمندان دانست و خواستار تداوم بزرگداشت هنرمندان شد.

- ایسنا/اردبیل بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران لطف و محبت مردم را بزرگترین مزد هنرمندان دانست و خواستار تداوم بزرگداشت هنرمندان شد.

علی نصیریان امروز، 15 آذر در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل که با حضور مسئولان کشور و استان و علاقمندان فرهنگ و هنر در سالن فدک برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کجای کشور مراسم تجلیل از هنرمندان باشد برای حمایت از آن ها حاضر خواهد شد، افزود: لطف و محبت مردم برای هنرمندان بزرگترین مزد آن ها است.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بن مایه هنر را عشق برشمرد و گفت: هنرمندانی که عمرشان را پای هنر می گذارند علیرغم تحمل برخی رنج ها، احساس خوبی کسب می کنند.

نصیریان اظهار کرد: مردم استان اردبیل مهمان نواز و قدرشناس هستند و برگزاری مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل نشان از بزرگ منشی مردم آن است.

بازیگر کهنه کار سینمای ایران تصریح کرد: حاصل زندگی هنرمندان نام نیک آنها است و مهربانی و رابطه انسانی اساس زندگی جوامع است.

این بازیگرسینما و تئاتربا باین اینکه هنر تأثیرگذارترین بخش فرهنگ است و می تواند ما را به دنیا بشناساند، گفت: هنر و خلاقیت هنری مثل چشمه جوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان: لطف و محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان است

علی نصیریان: لطف و محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان است