مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26حوادث

7113 نفر به دلیل شکار غیرمجاز و قاچاق حیات وحش دستگیر شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباس مسعودی جانشین پلیس پیشگیری فراجا در اولین نشست هم اندیشی مدیریت و پیشگیری قاچاق گونه های حیات وحش که امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد، - جانشین پلیس پیشگیری فراجا اعلام کرد : 7113 نفر طی 7 ماه امسال به دلیل شکار و قاچاق حیات وحش دستگیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباس مسعودی جانشین پلیس پیشگیری فراجا در اولین نشست هم اندیشی مدیریت و پیشگیری قاچاق گونه های حیات وحش که امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهارداشت: ایران به واسطه تنوع جغرافیایی و اقلیمی خود دارای تنوع گونه ای بسیار ارزشمندی است و تهدید های زیادی متوجه حیات وحش ایران است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش منابع رسمی جهان قاچاق حیات وحش 7 تا 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود، گفت: کانون شکار و صید ایران در سال 1335 تشکیل شد و تصویب ساختار یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست نیز در سال 92 شکل گرفت.

همچنین پلیس پیشگیری پتانسیل و ظرفیت زیادی در حوزه پیشگیری و مقابله با جرایم دارد.

سردار مسعودی گفت: یگان حفاظت محیط زیست شامل 31 یگان استانی، 5 معاونت ستادی و 630 پاسگاه است.

همچنین در هفت ماهه نخست امسال بیش از 45 هزار مورد صید غیرمجاز آبزیان انجام گرفته است همچنین 2989 مورد شکار غیرمجاز پرندگان و 4656 نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7113 نفر به دلیل شکار غیرمجاز و قاچاق حیات وحش دستگیر شده اند

7113 نفر به دلیل شکار غیرمجاز و قاچاق حیات وحش دستگیر شده اند