مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-06دانش

بیش از 110 شرکت متقاضی حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین عسکری مدیرکل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به فراخوان جذب واحد های فناور در فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: - مدیرکل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس از نهایی شدن 110 درخواست برای حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین عسکری مدیرکل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به فراخوان جذب واحد های فناور در فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: بیش از 110 درخواست برای حضور در این فاز که پردیس کارآفرینی نام دارد، ثبت شده است.

این میزان ثبت نام، بیش از 5 برابر ظرفیت تعریف شده برای واگذاری قطعات در فاز 3 پارک می باشد که نشان از استقبال گسترده شرکت های دانش بنیان و فناور برای حضور در پارک فناوری پردیس دارد.

وی افزود: سخت افزار برق و الکترونیک با 39 درصد، تجهیزات پزشکی با 28 درصد و فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار رایانه ای با 15 درصد بیشترین فراوانی را در این فراخوان داشته اند.

همچنین شرکت های فعال دارو و محصولات پیشرفته تشخیص و درمان، ماشین آلات پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی سایر شرکت هایی هستند که در این فراخوان ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 110 شرکت متقاضی حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس هستند

بیش از 110 شرکت متقاضی حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس هستند