مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13اقتصادي

صادرات 800 تنی واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان نهاوند به کشورهای اوراسیا


واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان نهاوند پتانسیل خوبی برای صادرات دارد و سالانه 800 تن ماهی گرم و منجمد به کشورهای اوراسیا صادر می کند.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان نهاوند پتانسیل خوبی برای صادرات دارد و سالانه 800 تن ماهی گرم و منجمد به کشورهای اوراسیا صادر می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند امروز -چهارشنبه 22 آذر- ضمن دیدار با فرماندار نهاوند از کشتارگاه صنعتی دام و واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان شهرستان نهاوند بازدید کردند.

امیرحسین نقی پور در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: این مجتمع به عنوان بزرگ ترین مجتمع فرآوری و قطعه بندی ماهی و گوشت قرمز در غرب کشور با ظرفیت 1000 تن از پتانسیل خوبی برای صادرات آبزیان برخوردار است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم اداره کل دامپزشکی استان، حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان در کمترین زمان ممکن است که نیاز است نظارت عالیه بر تولید، توزیع، نگهداری و حمل و نقل برابر ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی صورت پذیرد.

نقی پور ادامه داد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل این واحد در حوزه بسته بندی و صادرات آبزیان نیاز است براساس برنامه و مدت زمان مشخص نسبت به رفع موانع، توسعه و تجهیز این واحد اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 800 تنی واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان نهاوند به کشورهای اوراسیا

صادرات 800 تنی واحد فرآوری و قطعه بندی آبزیان نهاوند به کشورهای اوراسیا