مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-04بين الملل

دموکرات ها روی گسل غزه


هر چه جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در غزه شدت بیشتری می گیرد، شرایط برای پیروزی جو بایدن در انتخابات 2024 نیز دشوارتر می شود.

در پنجاه و چندمین روز از قتل عام فلسطینیان در باریکه غزه، - رهبران مسلمان امریکایی در چند ایالت مهم و حیاتی ایالات متحده؛ همان ایالاتی که سرنوشت انتخابات 2020 را در آخرین لحظات به زیان دونالد ترامپ رقم زدند، حمایت خود را از رییس جمهور فعلی آمریکا برداشته و کمپینی برای کنار زدن او راه انداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازآکسیوس، مسلمانان و اعراب امریکایی در همین راستا در تجمع این هفته میشیگان، کمپین خود با عنوان AbondonBiden# را جدی تر پیگیری کردند تا رییس 81 ساله کاخ سفید را به خاطر حمایت تسلیحاتی و مالی از جنایتکاران صهیونیست در قتل عام غزه، در انتخابات 2024 کنار بگذارند.

جیلانی حسین، رهبر انجمن روابط امریکا-اسلام در کنفرانسی مطبوعاتی پس از نشست رهبران مذهبی ایالت های میشیگان، مینه سوتا، آریزونا، ویسکانسین، فلوریدا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا گفت: ما برای انتخابات بعدی فقط دو گزینه نداریم بلکه گزینه های ما بسیار زیاد است.

بنابراین قرار نیست از رییس جمهور سابق هم حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها روی گسل غزه

دموکرات ها روی گسل غزه