مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-22ورزشي

مکالمه رد و بدل شده بین مسی و رودریگو افشا شد +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در حالی موفق شد با تک گل دقیقه 63 نیکلاس اوتامندی با نتیجه یک بر صفر برزیل را در ورزشگاه ماراکانا .

- پیش از آعاز بازی جنجالی شب گذشته برزیل و آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی 2026، درگیری لفظی بین بال رئال مادرید و فوق ستاره پیشین بارسلونا رخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در حالی موفق شد با تک گل دقیقه 63 نیکلاس اوتامندی با نتیجه یک بر صفر برزیل را در ورزشگاه ماراکانا شکست دهد و با 15 امتیاز به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه بدهد، اما این بازی حاشیه های زیادی داشت.

دقایقی پیش از آغاز این بازی حساس و پس از درگیری که بین هواداران برزیل و آرژانتین روی سکو های ورزشگاه ماراکا رخ داد، پلیس برزیل به سمت هواداران تیم میهمان یوروش برد که همین باعث شد تا چند هوادار آرژانتین دچار مصدومیت و شکستگی از ناحیه سر شوند.

در ادامه بازیکنان آرژانتین با حضور کنار سکو ها به این اقدام پلیس برزیل واکنش نشان دادند و در ادامه لیونل مسی از هم تیمی هایش خواست تا زمین را در اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکالمه رد و بدل شده بین مسی و رودریگو افشا شد +فیلم

مکالمه رد و بدل شده بین مسی و رودریگو افشا شد +فیلم