مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-08اقتصادي

وضعیت قیمت و تولید مرغ در بازار خوزستان به نقل از معاون جهادکشاورزی


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بالا رفتن قیمت تمام شده تولید علت افزایش قیمت مرغ در بازار است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بالا رفتن قیمت تمام شده تولید علت افزایش قیمت مرغ در بازار است.

عبدالامیر نیرومند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ اظهار کرد: چیزی به عنوان گرانی مرغ ناشی از کمبود در بازار نداریم و گرانی و افزایش قیمت مرغ به دلیل افزایش هزینه تولید است.

وی افزود: هیچ کمبودی در بازار در بحث مرغ و تولید آن وجود ندارد و حتی در این زمینه رشد داشته ایم و میزان جوجه ریزی و تامین نهاده ها به مقدار کافی انجام می شود و در بحث کمبود مساله ای نداریم بلکه هزینه تمام شده تولید افزایش یافته و همین مساله افزایش قیمت مرغ را در بازار به دنبال داشته است.

نیرومند ادامه داد: بحث قیمت نهاده ها، لوازم مصرفی مرغداری ها، هزینه دارو و کارگران و افزایش قیمت دیگر موارد باعث شده که مرغداران با قیمت تمام شده بالاتری در تولید مرغ مواجه شوند و همین در بازار اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با شرایطی که در بحث جوجه ریزی و روند رو به رشد این محصول داریم در ماه های آینده شاهد وضعیت مطلوب تری در بازار باشیم هرچند که اکنون نیز کمبودی در بازار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قیمت و تولید مرغ در بازار خوزستان به نقل از معاون جهادکشاورزی

وضعیت قیمت و تولید مرغ در بازار خوزستان به نقل از معاون جهادکشاورزی