مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-09اقتصادي

رشد 40 درصدی علمیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در هشت ماه سال جاری، عملیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر از مرز 2 میلیون تن گذشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در هشت ماه سال جاری، عملیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر از مرز 2 میلیون تن گذشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

علی عسکری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقایسه ای تخلیه و بارگیری اداره کل بندر و دریانوردی تا پایان آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه اظهار کرد: بر همین اساس تا پایان آبان ماه سال جاری، دو میلیون و 24 هزار و 321 تن عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته، این میزان یک میلیون و 447 هزار و 314 تن بوده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به این آمار، عملیات تخلیه و بارگیری در 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 40 درصدی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بندر خرمشهر مجهز به امکانات روز کشور است، اظهار کرد: بندر خرمشهر ظرفیت سالانه 11 میلیون تن را دارد که این به معنای وجود ظرفیت و پتانسیل گسترده در این بندر تجاری است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی علمیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر

رشد 40 درصدی علمیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر