مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-16اقتصادي

تجلیل از استاد دانشگاه تبریز به عنوان «خادم خاک»


دکتر محمدرضا نیشابوری، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به عنوان «خادم خاک» معرفی و از سوی وزیر جهاد کشاورزی از او تجلیل شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دکتر محمدرضا نیشابوری، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به عنوان  خادم خاک معرفی و از سوی وزیر جهاد کشاورزی از او تجلیل شد.

در متن لوح سپاس از این استاد دانشگاه که به امضای محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی رسیده، آمده است: حفظ و صیانت از منابع آب و خاک و بهره برداری بهینه از ظرفیت های خدادادی از ملزومات توسعه ی پایدار و تامین امنیت غذایی کشور است.

با توجه به خدمات ارزشمندتان در مدیریت پایدار آب و خاک، انتخاب جنابعالی را به عنوان خادم خاک تبریک عرض کرده و انتظار دارد تدوام و تسری دستاوردهای شاخص شما به عنوان الگوی موفق، چراغ راه اندیشمندان بخش کشاورزی و دوستداران محیط زیست قرار گیرد.

دکتر نیشابوری، استاد بازنشسته ی گروه آموزشی علوم و مهندسی خاک دانشکده ی کشاورزی دانشگاه تبریز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تبریز، چاپ و انتشار بیش از 150 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه ی 125 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، ترجمه یک جلد کتاب، اجرای 12 طرح پژوهشی، ثبت یک اختراع، انتخاب به عنوان استاد نمونه شاخه کشاورزی کشور در سال 1387، انتخاب به عنوان خاک شناس نمونه و استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از استاد دانشگاه تبریز به عنوان «خادم خاک»

تجلیل از استاد دانشگاه تبریز به عنوان «خادم خاک»