مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29اجتماعي

بیش از 35 درصد منابع آب قم شور است / با پذیرش عدم بارش باران مدیریت آب را پذیرفته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این سازمان به مناسبت هفته جهانی خاک، - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با گذشت 70 روز از پاییز شرایط بارش ها در استان نامساعد است اما پذیرفتیم که می توانیم آب را مدیریت کنیم در حالی که خاک ملاحظات ویژه ای وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این سازمان به مناسبت هفته جهانی خاک، با حضور مدیر کل محیط زیست و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد، عنوان کرد: با گذشت 70 روز از پاییز شرایط بارش ها در استان نامساعد است اما پذیرفتیم که می توانیم آب را مدیریت کنیم در حالی که خاک ملاحظات ویژه ای وجود دارد.

وی افزود: بیش از 35 درصد منابع آب استان شور است و با تزریق به زمین، بافت خاک را تحت تاثیر قرار می دهد؛ اما با نگاه عالمانه باید از این ظرفیت ها در راستای تامین امنیت غذایی و حفظ اشتغال حوزه کشاورزی استفاده کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: کشاورزی حفاظتی می تواند به بخش کشاورزی اصفهان، سمنان، مرکزی و قم که بارش کم و تبخیر بالا دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 35 درصد منابع آب قم شور است / با پذیرش عدم بارش باران مدیریت آب را پذیرفته ایم

بیش از 35 درصد منابع آب قم شور است / با پذیرش عدم بارش باران مدیریت آب را پذیرفته ایم