مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-27سياسي

جدیدترین اخبار شرایط ویزای توریستی کانادا


همه شما به خوبی می دانید با شروع ویروس کرونا سفرها بسیار کم رنگ تر دنبال شد و این امر نه تنها از سوی افراد که از سمت کشورهای مهاجرپذیر در آن دوران با وسواس بیشتری دنبال می گردید.

در این دوران شرایط ویزای توریستی کانادا دست خوش تغییراتی در سال 2023 شده است.

در حال حاضر تمامی محدودیت های کرونایی از میان برداشته شده است و دیگر نیازی به ارائه کارت واکسن، ثبت نام در برنامه ArriveCan، تست منفی PCR، ارائه گواهی بهبودی کرونا یا قرنطینه در بدو ورود به کانادا نیست.

بر همین اساس می خواهیم امروز در مورد این تغییرات و برخی اخبار دیگر که به منظور دریافت این ویزا عنوان شده است مطالبی را به جهت آشنایی بیشتر با شما در میان بگذاریم پس همراه ما باشید.

 مدت زمان موردنیاز برای دریافت ویزای کانادا همان طور که می دانید برای دریافت ویزا باید پروسه سختی را پشت سر بگذارید، اما نه آن قدر سخت که 600 روز برای صدور یک ویزا منتظر بمانید.

این قانون بعد از شیوع بیماری کرونا به دلیل جلوگیری از حضور افراد مهاجر به این کشور وضع شده است و این امر بعد از کاهش بیماری بسیار کمتر شده است آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا  بر اساس آخری اخباری که از سمت وزارت مهاجرت کانادا در مورد شرایط ویزای توریستی کانادا در سال 2023 اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اخبار شرایط ویزای توریستی کانادا

جدیدترین اخبار شرایط ویزای توریستی کانادا