مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-22فرهنگي

نگارخانه بهارک شاهد «رویشی از خط و رنگ» خواهد بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی «رویشی از خط و رنگ» که شامل مجموعه آثار سیما حنیفه در سبک آبستره و با متریال ترکیب مواد است، - افتتاحیه نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی سیما حنیفه با عنوان رویشی از خط و رنگ در نگارخانه بهارک برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه انفرادی نقاشی رویشی از خط و رنگ که شامل مجموعه آثار سیما حنیفه در سبک آبستره و با متریال ترکیب مواد است، ساعت 17 روز جمعه، 3 آذر ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح می شود.

گفتنی است؛ سیما حنیفه فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته طراحی صحنه از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران است و همچنین، مدرک کاردانی رشته گرافیک از آرت اینستیتوت پنسیلوانیای آمریکا را دریافت کرده و به طور خودآموخته، رشته نقاشی را فراگرفته.

وی که پیش از این، سابقه شرکت در نمایشگاه آنلاین صد اثر، صد هنرمند در گالری گلستان در سال 1402 را داشته و این نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی او به شمار می رود.

علاقه مندان به هنر های تجسمی می توانند برای تماشای 36 تابلوی نقاشی به نمایش درآمده در رویشی از خط و رنگ ، از ساعت 17 تا 20 روز های شنبه، 4 تا چهارشنبه، 8 آذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه بهارک شاهد «رویشی از خط و رنگ» خواهد بود

نگارخانه بهارک شاهد «رویشی از خط و رنگ» خواهد بود