مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-26سياسي

سفر قریب الوقوع وزیر صمت به کرمان/ضرورت تکمیل زنجیره صنایع استان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع وزیر صمت به کرمان و دیدار با فعالان بخش های اقتصادی، تجاری و تولیدی خبر داد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع وزیر صمت به کرمان و دیدار با فعالان بخش های اقتصادی، تجاری و تولیدی خبر داد.

دکترمحمدمهدی زاهدی صبح امروز پنحم آذرماه با اعلام این خبر، اهداف سفر را سرعت بخشیدن به روند اجرایی طرح های صنعتی و معدنی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و تجار بیان کرد.

وی گفت: یکی از مهم ترین مطالبات ما از وزیر صمت توسعه صنایع تبدیلی و پیشگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره تامین مواد و تجهیزات صنایع استان کرمان است.

زاهدی دیگر مطالبه از وزیر صمت را انجام تعهدات این وزارتخانه و ایمیدرو در سرمایه گذاری 15 درصدی از محل دریافت حق مالکانه و حقوق دولتی در توسعه زیرساخت های منطقه از جمله توسعه جاده ای، ریلی، گمرکات و منابع انرژی و هم چنین سرمایه گذاری در توسعه پایدار از جمله موضوعات مرتبط با محیط زیست و منابع طبیعی دانست و بر ضرورت تخصیص پنج درصد از حقوق دولتی به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی تاکید کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا شرکت های صنعتی و معدنی را به انجام تعهدات شان در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قریب الوقوع وزیر صمت به کرمان/ضرورت تکمیل زنجیره صنایع استان

سفر قریب الوقوع وزیر صمت به کرمان/ضرورت تکمیل زنجیره صنایع استان