مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-27سياسي

اولویت ویژه پیگیری سفیر جدید ایران در کنیا از نگاه امیرعبداللهیان


علی غلام پور، سفیر جدید ایران در کنیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارایه گزارشی از حوزه ماموریت خود، - علی غلام پور، سفیر جدید ایران در کنیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارایه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای همکاری های کشورمان با کنیا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعبدالهیان در این دیدار جایگاه آفریقا و کنیا را در سیاست و رویکرد جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری با کشورهای در حال توسعه جنوب، مورد تاکید قرار داد .

وزیر امور خارجه همچنین پیگیری اجرای توافقات میان روسای جمهور دو کشور که در جریان بازدید رسمی اخیر رییس جمهور کشورمان از کنیا به عمل آمد، را دارای اولویت ویژه برشمرد.

غلام پور پیش از این در سمت های رییس اداره توسعه و نهادهای مالی و تجاری بین المللی وزارت امور خارجه، معاون نماینده دایم کشورمان نزد کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، نماینده جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح های شیمایی در لاهه و عضو هیات مدیره صندوق جهانی تغییر آب و هوایی، خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ویژه پیگیری سفیر جدید ایران در کنیا از نگاه امیرعبداللهیان

اولویت ویژه پیگیری سفیر جدید ایران در کنیا از نگاه امیرعبداللهیان