مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-19سياسي

ادامه روکش آسفالت جاده های خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از نظر ترانزیت، صادرات، واردات و تامین نیازمندی های داخلی استان، حساسیت کار فعالان عرصه حمل و نقل به وضوح قابل مشاهده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان، اظهار کرد: فعالان عرصه حمل و نقل جایگاه خاصی در کشور، نظام و زندگی مردم دارند و زحمات آن ها جای تجلیل دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موقعیت ویژه استان افزود: این استان از نعمت بزرگ و عظیم حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برخوردار است که حول محور آن زائران بی شماری در طول سال به بارگاه منور رضوی مشرف می شوند.

طبیعتاً خیل عظیم زائران نیازمند حمل و نقل به واسطه اتوبوس، قطار، هواپیما و حمل و نقل جاده ای هستند.

وی با بیان اینکه مباحثی همچون تامین مواد غذایی و فرآورده های نفتی توسط فعالان عرصه حمل و نقل صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: موقعیت استان خراسان رضوی، مرزهای آن و جمعیت 7 میلیون نفری؛ نیاز جدی استان به حمل و نقل و زیرساخت های آن را نشان می دهد.

نظری با اشاره به اینکه از نظر ترانزیت، صادرات، واردات و تامین نیازمندی های داخلی استان، حساسیت کار فعالان عرصه حمل و نقل به وضوح قابل مشاهده است، تصریح کرد: یکی از اهداف جدی ما تکمیل شبکه راهی، آزادراه، بزرگراه و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روکش آسفالت جاده های خراسان رضوی

ادامه روکش آسفالت جاده های خراسان رضوی