مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-25اقتصادي

هدف گذاری میزبانی از2 میلیون گردشگر تا پایان سال 1402 در قشم


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در پنجمین رویداد قشم بوم گفت: با برنامه های تدارک دیده شده از سوی معاونت فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدفرزاد میرزایی قلعه امروز در پنجمین رویداد نوآوری روستایی قشم به میزبانی روستای دیرستان و اسکله گردشگری کندالو گفت: قشم با داشتن 164 جاذبه و 19 مقصد گردشگری، همسایگی با چند کشور حوزه خلیج فارس و مهم تر از همه برخورداری از برند ژئوپارک جهانی، ویژگی های منحصربفردی برای توسعه گردشگری خارجی دارد.

وی قشم بوم را الگوی موفقی برای گام دومی کردن صنعت گردشگری دانست و افزود: نقطه عطف قشم بوم که می تواند برندی برای جزیره در عرصه جذب گردشگر باشد، حضور و مشارکت مردم قشم در بطن رویداد است که امیدآفرینی و نشاط را در جامعه محقق کرده است.

  پنجمین رویداد قشم بوم در روستای دیرستان با پاکسازی ساحل آغاز شد و با بازدید از جاذبه طبیعی، کوه فسیلی کالینگی، نخلستان ها و موزه مردم شناسی این روستا ادامه یافت.

برپایی بازی دارتوپا با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان روستا، برپایی جشنواره خوراک و صنایع دستی، اجرای موسیقی های عَضوا، زاگَر، عودنوازی، دُهُل و همخوانی و اَناشید در راستای احیا و معرفی میراث ناملموس این منطقه از دیگر برنامه های این رویداد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری میزبانی از2 میلیون گردشگر تا پایان سال 1402 در قشم

هدف گذاری میزبانی از2 میلیون گردشگر تا پایان سال 1402 در قشم