مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-26حوادث

وکیل دادگستری: آمر به قتل را به اشد مجازات محکوم کنید تا درس عبرت باشد


یک وکیل دادگستری از برگزاری دادگاه قتل همکار خود در مقابل چشمان همسر و فرزندش خبر داد و گفت: انتظار به حق اولیای دم این است که آمر و مسبب اصلی قتل که با اجیر کردن اشخاصی سبب اصلی وقوع جنایت بوده مطابق موازین و قوانین به اشد مجازات محکوم شود.

- رسول کوهپایه زاده، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل مرحوم جعفر آقایی وکیل دادگستری که در بامداد عاشورای سال گذشته در مقابل دیدگان همسر و فرزند خردسالش به ضرب گلوله به قتل رسید، گفت: به عنوان وکیل اولیای دم به اطلاع می رسانم اولین جلسه رسیدگی به این جنایت هولناک هفته آینده در تاریخ 12 آذر دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جلسه رسیدگی تنها حدود 40 روز پس از صدور کیفرخواست و بلافاصله پس از انجام تشریفات و رعایت جوانب قانونی برگزار می شود و هیچ موجبی جهت اطاله دادرسی وجود ندارد از این حیث باید از مسئولان دادگاه مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: 5 نفر از اشخاصی که در این باند جنایتکار حضور داشتند و با توطئه و نقشه قبلی و طی عملیات پیچیده و برنامه ریزی شده مرتکب قتل شده اند محاکمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل دادگستری: آمر به قتل را به اشد مجازات محکوم کنید تا درس عبرت باشد

وکیل دادگستری: آمر به قتل را به اشد مجازات محکوم کنید تا درس عبرت باشد