مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-26اقتصادي

هزینه مرمت قلعه رودخان بسیار بالاست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تخصیص اعتبارات سالیانه به منظور مرمت و بازسازی قلعه رودخان خبر داد و گفت: علی رغم چالش های مختلف در دژ تاریخی قلعه رودخان ارائه خدمات بهینه در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تخصیص اعتبارات سالیانه به منظور مرمت و بازسازی قلعه رودخان خبر داد و گفت: علی رغم چالش های مختلف در دژ تاریخی قلعه رودخان ارائه خدمات بهینه در دستور کار قرار گرفته است.

ولی جهانی از تخصیص اعتبارات سالیانه به منظور مرمت و بازسازی قلعه رودخان خبر داد و اظهار کرد: قلعه رودخان یکی از بناهای تاریخی ارزشمند و بی بدیل گیلان است که در شمار نفایس ملی محسوب شده و هر سال با تخصیص اعتبار و بنا به فراخور، نسبت به بازسازی و اقدامات حفاظتی قلعه از جمله مرمت برج ها، سازه ها، سرویس های بهداشتی، مرمت و نصب نرده های حفاظتی، ترمیم پله ها، رنگ آمیزی و نصب تابلوهای راهنما، خرید و حمل مصالح برای بازسازی قلعه اهتمام لازم صورت پذیرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی با اشاره به فعالیت پایگاه های پژوهشی و حفاظتی در قلعه رودخان افزود: علی رغم کمبود امکانات و کاهش نیروهای خدماتی، کارشناسی و یگان حفاظت به دلایل مختلف از جمله افتخار بازنشستگی و انتقال به دستگاه های مختلف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مرمت قلعه رودخان بسیار بالاست

هزینه مرمت قلعه رودخان بسیار بالاست