مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-25حوادث

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در مازندران/ متهم دستگیر شد


ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.

- رییس پلیس فتا استان مازندران : ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.

رییس پلیس فتا استان مازندران از کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی خبر داد.

     به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ سامع خورشاد گفت: با شکایت فردی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با استفاده از رسیدساز جعلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

  رییس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.

  سرهنگ خورشاد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران متهم را در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، در عملیاتی غافلگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در مازندران/ متهم دستگیر شد

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در مازندران/ متهم دستگیر شد