مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-19اقتصادي

سوخت گیری بدون وقفه جریان دارد/ جایگاه ها در حال اتصال به سامانه هوشمند هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی حمله سایبری به جایگاه سوخت کشور که در روز دوشنبه 27 آذرماه، خبرنگار خبرگزاری دانشجو برای اطلاع از آخرین وضعیت پمپ بزین های پایتخت به برخی از آنها سر زد.

-   البته در این بین نیمی از جایگاه ها نیز با اقدامات انجام شده به سیستم هوشمند توزیع سوخت متصل شدند و مردم می توانند با هر دو قیمت 1500 و 3000 تومانی سوخت گیری کنند.

  احتمال اتصال تمام جایگاه های کشور به سامانه هوشمند تا پایان امشبدر همین رابطه جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه برای اتصال جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند، بیش از 800 تیم عملیاتی به سراسر کشور اعزام شد، گفت: اکنون (ساعت 15 روز سه شنبه، 28 آذر ماه) 60 درصد جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند متصل شده اند و در تلاشیم تا پایان امشب به بالای 90 درصد جایگاه ها برسد.

  سالاری نسب با تکذیب شایعه تک نرخی شدن بنزین و جمع آوری کارت های سوخت گفت: به هیچ عنوان موضوع جمع آوری کارت های سوخت مطرح نیست و همه تلاش ها انجام شد تا این سامانه حفظ شود.

اکنون سامانه هوشمند سوخت فعال است و تغییری در قیمت و سهمیه بندی بنزین نیز نخواهیم داشت.

  سالاری نسب در ادامه با اشاره اینکه اختلالی در سیستم پیش آمده، اما توانستیم به سرعت کار را انجام دهیم، ادامه داد: در تهران نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت گیری بدون وقفه جریان دارد/ جایگاه ها در حال اتصال به سامانه هوشمند هستند

سوخت گیری بدون وقفه جریان دارد/ جایگاه ها در حال اتصال به سامانه هوشمند هستند