مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-02سياسي

کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت مردم برگزار شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاثیرگذاری کنگره شهدا در جامعه با همراهی مردم میسر می شود، خواستار برگزاری کنگره ملی شهدای استان با محوریت مردم شد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاثیرگذاری کنگره شهدا در جامعه با همراهی مردم میسر می شود، خواستار برگزاری کنگره ملی شهدای استان با محوریت مردم شد.

محمدطیب صحرایی امروز(یازدهم آذر) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان، گفت: برای برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان باید از تجربیات دیگر استانها بهره گرفته تا بتوانیم کنگره را در سطح بالایی برگزار کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر مردمی برگزار شدن کنگره ملی شهدای استان، گفت: ادارات مربوطه باید شرایط را برای ایفای نقش فعال مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان مد نظر قرار دهند.

صحرایی در ادامه خواستار اطلاع رسانی در مورد رخدادهای مربوط به برگزاری کنگره ملی شهدای استان تا زمان برگزاری کنگره اصلی شد و افزود: باید اطلاع رسانی در مورد برگزاری کنگره ملی شهدای استان را از هم اکنون شروع کرده و منتظر نمانیم تا دو، سه ماه منتهی به برگزاری کنگره کارهای متراکم انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت مردم برگزار شود

کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت مردم برگزار شود