مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-13اقتصادي

توضیحی در خصوص وضعیت تامین شکر در خوزستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در بحث میزان نیاز خانوارها و بخش صنف و صنعت خوزستان به توافق رسیدیم و براین اساس قرار است از این پس ماهانه حدود 8 هزار و 500 تن شکر در اختیار این دو بخش قرار بگیرد و این میزان نیاز تامین شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در بحث میزان نیاز خانوارها و بخش صنف و صنعت خوزستان به توافق رسیدیم و براین اساس قرار است از این پس ماهانه حدود 8 هزار و 500 تن شکر در اختیار این دو بخش قرار بگیرد و این میزان نیاز تامین شود.

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مساله تامین شکر مورد نیاز استان اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان اولین تولیدکننده شکر کشور، سالانه 500 تا 600 هزار تن شکر تولید می کند و از این رو انتظار است میزان مصرف استان تامین شود.

وی افزود: در بحث میزان نیاز خانوارها و بخش صنف و صنعت خوزستان اختلاف نظرهایی با جهاد کشاورزی داشتیم اما در نهایت به توافق رسیدیم تا یک عدد متعادلی را براساس کارهای کارشناسی به عنوان میزان مصرف این دو بخش در نظر بگیریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: براین اساس قرار است از این پس ماهانه حدود 8 هزار و 500 تن شکر در اختیار بخش صنف و صنعت و خانوارهای استان خوزستان قرار بگیرد و این میزان نیاز تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی در خصوص وضعیت تامین شکر در خوزستان

توضیحی در خصوص وضعیت تامین شکر در خوزستان