مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-26فرهنگي

بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، پادکست «ساعت رادیوی نیویورکر» مصاحبه ای از بردلی کوپر با دیوید رمنیک مجری برنامه منتشر کرده که درباره کارگردانی کوپر از جمله «ستاره ای متولد شد» و «مایسترو» و نقش های دراماتیک تر وی است.

- بردلی کوپر آماده است تا بار دیگر در نقش فیل در قسمت دیگری از مجموعه فیلم های کمدی خماری جلوی دوربین برود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، پادکست ساعت رادیوی نیویورکر مصاحبه ای از بردلی کوپر با دیوید رمنیک مجری برنامه منتشر کرده که درباره کارگردانی کوپر از جمله ستاره ای متولد شد و مایسترو و نقش های دراماتیک تر وی است.

در این گفتگو رمنیک از کوپر می پرسد: یعنی دیگر کارتان با دنیای سرگرمی و کمدی تمام شده است؟ به عبارت دیگر، اگر یک نقش کمیک بامزه دیگری از راه رسید و قرار شد 3 ماه از زندگی شما بشود، خماری 5 نیست؟کوپر پاسخ داد: خب اگر خماری 5 باشد در آن بازی می کنم.

البته اول باید خماری 4 ساخته شود، اما بله.

مصاحبه کننده دوباره پرسید: یعنی این کار را با علاقه انجام می دهید؟ یا فقط برای پرداخت قبض ها؟ و کوپر گفت: برای خماری 4 فوری پاسخ مثبت می دهم، فقط به این دلیل که تاد فیلیپس را دوست دارم، زک گالیفیاناکیس را دوست دارم، اد هولمز را خیلی دوست دارم، احتمالا این کار را خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است

بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است