مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-10حوادث

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان رییس کل دادگستری البرز


چهار متهم پرونده با انگیزه «انتقام» و «سرقت» وارد منزل مهرجویی می شوند؛ خانم محمدی فر با مشاهده آن ها به اتاق خواب دخترش پناه می برد و مهرجویی با دو نفر از آن ها درگیر می شود که با ضربات متعدد چاقو به قتل می رسد.

- ؛ حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر در فردیس، بیان کرد: در تاریخ 22 مهر ماه سال جاری گزارش کشف جسد مرحوم مهرجویی و همسر وی خانم محمدی فر واصل شد که با توجه به نوع جنایت و همچنین نقش و جایگاه مرحوم مهرجویی در سینمای کشور، از همان دقایق ابتدایی وقوع جرم، دادستان و بازپرس ویژه قتل دادسرای فردیس به همراه کارآگاهان جنایی پلیس و گروه بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد که ویلای مسکونی مرحوم مهرجویی و خانواده وی بوده حاضر شدند و صحنه جنایت را بررسی و آثار، ادله و علائم جرم را جمع آوری کردند.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت که با توجه به دستور رییس قوه قضاییه در کمتر از دو ماه پس از وقوع قتل مرحوم مهرجویی و همسر وی، کیفرخواست چهار متهم پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان البرز ارجاع شد.

حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر در فردیس، بیان کرد: در تاریخ 22 مهر ماه سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان رییس کل دادگستری البرز

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان رییس کل دادگستری البرز