مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 01:002023-11-25فرهنگي

پیام تسلیت صداوسیمایی ها برای درگذشت بیتا فرهی


رییس سازمان صداوسیما و معاون سیما در پیام هایی جداگانه درگذشت بیتا فرهی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان را تسلیت گفتند.

- رییس سازمان صداوسیما و معاون سیما در پیام هایی جداگانه درگذشت بیتا فرهی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام تسلیت پیمان جبلی، رییس صداوسیما در پی درگذشت این هنرمند فقید بدین شرح است: درگذشت بازیگر ارزشمند کشورمان، سرکار خانم بیتا فرهی، فقدانی تلخ است.

مخاطبان رسانه ملی این شب ها در حال تماشای هنرنمایی آن مرحومه در سریال سرزمین مادری بودند که چگونه با ظرافت و هنرمندی نقش اقدس الملوک بهادری را جان بخشیده بود.

بی شک نقش آفرینی های درخشان او به خصوص در نقش های آذر دخت سریال ولایت عشق و مهشید فیلم هامون در خاطرات مان به یادگار مانده است.

این واقعه را به خانواده، دوستان و علاقه مندان به هنر نمایش تسلیت گفته و برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه از درگاه الهی مسألت می کنم.

همچنین محسن برمهانی، معاون سیما در پیامی جداگانه درگذشت بیتا فرهی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است: درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری ، مرحومه بیتا فرهی موجب تاثر و اندوه جامعه هنری کشورمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت صداوسیمایی ها برای درگذشت بیتا فرهی

پیام تسلیت صداوسیمایی ها برای درگذشت بیتا فرهی