مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-23سياسي

دوازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری آغاز شد


دوازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم دقایقی پیش با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دوازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم دقایقی پیش با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

آیت الله حسینی بوشهری رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گزارشی از اهم اقدامات دبیرخانه در رابطه با ششمین دوره انتخابات این مجلس ارائه داد.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن مهم زبرشمردن این دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت:  دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه همانگونه که در دوره های سوم، چهارم و پنجم اقدامات ارزشمندی را برای معرفی نقش، جایگاه، ساختار و وظایف مجلس خبرگان در نظام اسلامی و نیز تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در حکومت اسلامی با هدف حضور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات خبرگان انجام داده است.

وی افزود: در این دوره نیز در عمل به بند ج ماده 87 آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری که بر همکاری دبیرخانه این مجلس با نهادهای ذیربط در اجرای انتخابات مجلس خبرگان تاکید دارد و با لحاظ حساسیت موضوع و ضرورت آشنا کردن مردم با مجلس خبرگان رهبری و دعوت آنان به شرکت در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

دوازدهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری آغاز شد