مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-28پزشكي

اوقاف در پی توسعه خدمات اجتماعی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، توسعه خدمات اجتماعی را مورد توجه این سازمان دانست و گفت: نیت سازمانی ما خدمت به مردم است و چه بهتر که این خدمت بیشتر به بیماران ارایه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به حضور خیران در حوزه سلامت اظهار کرد: با توسعه مشارکت و تقویت اعتماد مسیر حضور خیران و نیکوکاران در نظام سلامت صعودی است.

  وی با اشاره به فرسودگی و عقب ماندگی نظام سلامت افزود: عرصه های خیرساز و یا عرصه هایی واگذار شده از سوی خیران به نظام سلامت اعم از بهداشت، درمان و آموزش تا حدودی این عقب ماندگی ها را جبران می کند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با استقبال از مشارکت اوقاف در راستای توسعه فعالیت های دوجانبه گفت: خیر و منفعت اقدامات مشترک اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مستقیما به مردم می رسد.

  حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این نشست با اعلام آمادگی از توسعه همکاری اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: امکانات و استعدادهایی در اوقاف و خیریه وجود دارد که می تواند بیشتر در خدمت نظام سلامت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف در پی توسعه خدمات اجتماعی است

اوقاف در پی توسعه خدمات اجتماعی است