مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-22اجتماعي

افزایش جریمه ها منجر به کاهش تصادفات فوتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کل کشور در آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان های جدیدالاحداث ساختمای های پلیس راه و راهور سراسر کشور، - فرمانده انتظامی کل کشور گفت: افزایش جریمه های رانندگی حتماً تأثیر مستقیم بر کاهش تصادفات فوتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کل کشور در آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان های جدیدالاحداث ساختمای های پلیس راه و راهور سراسر کشور، اظهار داشت: بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات 6 تا 7 درصد از رانندگان می شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دولت تقاضا داریم تا اقدامات لازم در راستای بالا بردن هزینه تخلفات را انجام دهد.

وی افزود: افزایش جریمه های رانندگی حتماً تأثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات فوتی و جانباختگان تصادفات دارد.

رادان با اشاره به لزوم هوشمندسازی در پلیس گفت: ما نمی توانیم همچنان اسیر کروکی های قدیمی باشیم و حتماً باید از کروکی های الکترونیک استفاده کنیم؛ باید توان خودمان را به روز کنیم.

فرمانده کل انتظامی ادامه داد: یک زمانی مردم برای تعویض پلاک باید حتماً حضوری مراجعه می کردند که البته در زمان خودش اقدام خوبی بود، اما حالا باید این روال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جریمه ها منجر به کاهش تصادفات فوتی می شود

افزایش جریمه ها منجر به کاهش تصادفات فوتی می شود