مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-21اجتماعي

نهالستان های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود


در راستای مشارکت جمعی و نقش آفرینی هرچه بیشتر گروه های امیدبخش اجتماعی و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، نهالستان های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، در اجرای تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری مشترک مدیریت آموزش و پرورش و اداره منابع طبیعی چناران نهالستان های دانش آموزی در دو هنرستان کشاورزی پسرانه شهید مافی و دخترانه نجمه راه اندازی خواهد شد.

حمیدرضا شرفخانی رییس اداره منابع طبیعی چناران در این زمینه اظهار کرد: برای تحقق یکی از شعارهای ابلاغی در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با عنوان هر مدرسه یک نهالستان و با استقبال و همکاری مدیریت، کارشناسان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش بخشی از فضای گلخانه ای و همچنین رو باز در اختیار هنرستان های کشاورزی شهید مافی و نجمه به تولید نهال اختصاص خواهد یافت.

وی در همین رابطه افزود: رفع نقایص و کمک به تقویت تجهیزات گلخانه های این مدارس نیز در حد مقدور در دستور کار است.

شرفخانی اضافه کرد: پیش بینی می شود چهارهزار اصله نهال در بخش گلخانه ای و رو باز این مدارس توسط دانش آموزان و معلمان تولید و در مراحل آتی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در چناران مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالستان های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود

نهالستان های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود