مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-15اجتماعي

برف روبی 170 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب گفت: ماموران راهداری برای تردد آسان خودروها، 120کیلومتر جاده بین شهری و 50 کیلومتر جاده روستایی را برف روبی و نمک پاشی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، صابر برهانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب اظهار داشت: ماموران راهداری برای تردد آسان خودروها، کار برف روبی و نمک پاشی را در 120 کیلومتر جاده بین شهری و 50 کیلومتر جاده روستایی این شهرستان انجام دادند.

وی اضافه کرد: راهداران در محور تکاب- دندی 45 کیلومتر، تکاب -شاهین دژ 35 کیلومتر، تکاب - بیجار 25 کیلومتر، تکاب - ایرانخواه نیز 15 کیلومتر را برفروبی و نمک پاشی کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه های این شهرستان به بیش از 15 سانتی متر رسید، گفت: هم اکنون با توجه به برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی این شهرستان، تردد در تمام محورهای شهری و روستایی تکاب جریان دارد اما رانندگان هنگام تردد در گردنه ها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: عوامل راهداری این شهرستان علاوه بر برفروبی و نمک پاشی محورها به 25 دستگاه خودرو گرفتار در برف هم فاقد زنجیر چرخ بودند، امدادرسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 170 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب

برف روبی 170 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب