مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-12سياسي

مذهب و سیاست در انقلاب اسلامی همنشین هستند


یکی از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی اولین انقلابی بود که در آن مذهب و سیاست با یکدیگر همنشین هستند.

- ایسنا/لرستان یکی از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی اولین انقلابی بود که در آن مذهب و سیاست با یکدیگر همنشین هستند.

سردار محمد امام قلی در مراسم استقبال از دو شهید گمنام که در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که در راه خدا عمل صالح انجام می دهند، خداوند مهر آن ها را در دل مردم قرار می دهد، همانند مهر شهدایی از جمله شهید سلیمانی، زیرا کار آن ها در راه خدا و تنها برای خدا بوده است.

وی با بیان اینکه راه این شهدای عزیز، راه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای این انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی اولین انقلابی بود که در آن مذهب و سیاست با یکدیگر همنشین بودند.

سردار امام قلی خاطرنشان کرد: داشتن شهدای گمنام برای شهرستان بروجرد افتخاری بزرگ بوده و امکانات کنونی ما با خون شهدا و تلاش های آنان به دست آمده است.

این چهره ی نظامی با اشاره به شخصیت های بزرگواری چون شهید بروجردی و سردار سلیمانی که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند او یک مکتب و یک راه است، گفت: از حضار به ویژه دانشجویان گرامی تقاضا دارم که برای حفظ این انقلاب و یاد و خون شهدای عزیز نهایت تلاش را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذهب و سیاست در انقلاب اسلامی همنشین هستند

مذهب و سیاست در انقلاب اسلامی همنشین هستند