مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25اقتصادي

ورود طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت به 100 روستای کرمانشاه


بنیاد برکت در چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حضور موثری داشته و از ابتدای امسال در 100 روستای این مناطق طرح های اشتغالزایی ایجاد کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه مجری بنیاد برکت در کرمانشاه گفت: بنیاد برکت در چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حضور موثری داشته و از ابتدای امسال در 100 روستای این مناطق طرح های اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رضا خرمی با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای امسال در 100 روستای کرمانشاه برای اجرای طرح های اشتغالزایی ورود کرده است، گفت: با توجه به حضور موثر تسهیلگران تا به امروز طرح های اشتغالزایی مناسبی به ویژه در حوزه زنجیره سبز و آبی داشته ایم.

وی با اشاره به هدف گذاری انجام شده برای اجرای بیش از 1100 طرح اشتغالزا، گفت: از سال 1398 تا امروز 384 طرح اشتغالزا در 200 روستا اجرا شده که این طرح ها برای حدود 700 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گفته خرمی، 400 طرح هم در مرحله تشکیل پرونده بوده و مابقی طرح ها هم در انتظار تایید کارشناسان بنیاد برکت هستند.

مجری بنیاد برکت در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بنیاد برکت در چهار شهرستان روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه حضور موثری به ویژه در زنجیره سبز و آبی داشته است، افزود: بیشتر مناطق استان کرمانشاه کوهستانی و بیشتر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت به 100 روستای کرمانشاه

ورود طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت به 100 روستای کرمانشاه