مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:112023-12-21سياسي

رییس جمهور: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز آیت الله سیدابراهیم رییسی در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به مقاومت بیش از 70 روزه مردم فلسطین گفت: امروز گروه مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل قدرت های بزرگ ایستادگی و مقاومت می کند.

رییس جمهور گفت: روسای بسیاری از کشورها رسما از اعتراف می کنند و می پرسند که چه قدرتی در سرزمینی که بزرگترین زندان روباز جهان بوده است وجود دارد؟ آیت الله رییسی با بیان اینکه این مسئله باعث شگفتی همه جهانیان شده است، تاکید کرد: ریشه این مقاومت و ایستادگی آنها از نیروی شکست ناپذیر مردم جمهوری اسلامی است.

ما معتقدیم خون بر شمشیر پیروز است.

این قدرت و اراده ای است که جوانان فلسطینی پیدا کرده اند و همه در شگفت اند.

وی همچنین با اشاره به اهداف پلید دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی اظهارکرد: در دهه اول دشمنان تلاش داشتند تا مانع تاسیس  نظام جمهوری اسلامی شوند که نتوانستند، در دهه دوم می خواستند مانع تثبیت نظام جمهوری اسلامی و در دهه سوم قصد داشتند تا از توسعه کشور جلوگیری کنند که هربار شکست خوردند و امروز مردم با اراده ایران علی رغم همه تهدیدها و تحریم ها در حوزه های مختلف پیشرفت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است

رییس جمهور: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده است