مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-26اجتماعي

آتش به جان جنگل های گیلان افتاد


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان از وقع حریق جنگل در چند شهرستان استان خبر داد و گفت: این حریق ها اغلب در مناطق صعب العبور بود و نیازمند مشارکت بیش ازپیش گروه های مردمی است.

- سید مازیار رضوی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از حریق بخش هایی از اراضی ملی و طبیعی در چند شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: هم اینک مناطقی از شهرستان های شفت، رودبار، آستارا و ماسال به سبب وزش باد گرم شدید طعمه حریق شده است.

  وی با اشاره به جزییات بیشتر حریق جنگلی در مناطقی از استان گیلان، افزود: اغلب حریق ها در نقاط کور، صعب العبور و غیرقابل دسترس خودرویی بوده ازجمله ارتفاعات بوده و به دست گروه های مردمی، جنگلبانان و نیروهای امدادی و بسیجی در حال اطفا هستند.

  سرپرست منابع طبیعی استان گیلان با تقدیر از گروه های مشارکت کننده در اطفا حریق مناطق جنگلی، گفت: نیروهای مردمی از روز گذشته تاکنون در مناطق جنگلی حضور دارند و نیاز هست مشارکت همه دستگاه های متولی و مسوول و همچنین شمار گروه های مردمی در این اطفا به سبب صعب العبور بودن بااحتیاط افزایش پیدا کند.

  به گفته رضوی، بخش های وسیعی از اراضی ملی و جنگلی به صورت سطحی دچار حریق شده و میزان دقیقی از وسعت حریق به دلیل مشغولیت نیروها ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به جان جنگل های گیلان افتاد

آتش به جان جنگل های گیلان افتاد