مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:162023-11-30سياسي

فجایع غزه حاصل حقوق بشر فاقد معنویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی اظهار کرد: نگاه اسلام به عنوان یک نگاه فطری به نیازهای واقعی بشر (ازجمله تشکیل خانواده)، متفاوت از سایر نظام های فکری امروز جهان است که اغلب توجه به فردیت و لذت های فردی را ترویج می کنند.

وی افزود: امروز با تفکراتی مواجه هستیم که به ظاهر توجه به تمایلات فردی و آزادی های انسانی و حقوق بشر را فریاد می زنند اما در عمل، نمایشگاه روشنی همانند جنایات غزه را ایجاد می کنند که در واقع پایان مسیر نظام لیبرال دموکراسی و مکاتب بشری و مناسبات غلط نظام های روشنفکرانه را نشان می دهد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، شرایط امروز غزه را حاصل حقوق بشر فاقد معنویت دانست و گفت: مظهر مناسبات منحط نظام های مدعی حل مشکلات بشر، انسان است به همین دلیل زشت ترین صحنه های نقض حقوق بشر، نژادپرستی عریان و علم بدون تعهد و ناشی از خلأ معنویت و هدایتگری الهی را در غزه شاهد هستیم.

 وی تصریح کرد: در موضوع خانواده نیز همینطور است و اگر مناسبات فردگرایانه را مبنای تشکیل زندگی قرار دهیم، مطابق محاسبات عقلی نباید ازدواج کنیم زیرا تشکیل خانواده در واقع تشکیل نهادی برای گذر از تمایلات نفسانی و فردگرایانه به نفع یک تربیت بزرگ (که بنیاد تحولات بشری خواهد بود) می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجایع غزه حاصل حقوق بشر فاقد معنویت است

فجایع غزه حاصل حقوق بشر فاقد معنویت است