مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-09اجتماعي

صدور اخطاریه زیست محیطی برای 9 واحد آلاینده نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند از پایش و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: 9 واحد آلاینده محیط زیست در این شهرستان اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند.

- عزیز قیاسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازدیدها، پایش ها و بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از واحدهای مختلف به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: در روزهای اخیر برای 9 واحد آلاینده محیط زیست اعم از واحدهای خدماتی رفاهی، کشتارگاهی، لبنی، رستورانی، تولید پودرهای میکرونیزه و چوب بری به علت آلوده ساختن محیط زیست اخطاریه صادر شده است.

قیاسی تصریح کرد: این واحدها از طریق انتشار گازهای آلاینده، تخلیه پساب های آلوده، عدم مدیریت پسماندها و انتشار ذرات آلوده کننده مشمول دریافت اخطاریه های زیست محیطی شده اند.

وی با بیان اینکه اخطاریه ها به واحدها ابلاغ شده است، ادامه داد: در صورت تکرار و عدم رفع موجبات آلودگی وفق مقررات با این واحدها رفتار می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در ادامه گفت: همچنین یکی از واحدهای تولیدی با به آتش کشیدن پسماندها و زباله های ناشی از فرآیند و پروسه تولید در حجمی عظیم موجبات آلودگی شدید هوا را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه زیست محیطی برای 9 واحد آلاینده نهاوند

صدور اخطاریه زیست محیطی برای 9 واحد آلاینده نهاوند