مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-05سياسي

وقتی فرح پهلوی شبکه «منوتو» را ضایع کرد


اگر هر نقطه سیاهی مربوط به دوران پهلوی را بتوان با تحریف به نوعی تطهیر کرد، اما جنایات و شکنجه های ساواک آنقدر اظهر من الشمس است که به هیچ عنوان نمی توان آن را سفیدشویی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گستاخی شبکه منوتو که این روزها در حال تطهیر ساواک است به حدی رسیده که برای تطهیر این سازمان سرکوب گر به سراغ منفورترین و یکی از متهمان اصلی شکنجه ساواک رفته است.

در حالی که خفقان، شکنجه و قتل مخالفین توسط ساواک چیز پوشیده ای نیست و هنوز هم شکنجه گران و هم زندانیان بی پناه آن سال ها در قید حیات هستند و برای مردم از آپولو، زنده زنده سوزاندن ، سیگار روی تن خاموش کردن، تعرض و تجاوز، ناخن کشیدن، سوزن زیر ناخن کردن و.

صحبت می کنند.

جهان نیوز در چند شماره از پرونده گردش در تاریخ یک خاندان منحوس به برخی از این جنایت ها، شکنجه ها و سرکوبگری ها در دوره ننگین پهلوی اشاره کرده است.

که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید: ماجرای لگد زدن به شکم زن حامله توسط بازجو در بخشی از کتاب ساعت 4 آن روز آمده است: شکنجه گران به قدری در کار خویش از جنبه حیوانی هم دور می شدند که هیچگونه رحمی و شخصیت و انسانیت و حتی حیوانیت را نیز در نظر نمی گرفتند.

آری بازجو شکم بانوی حامله هشت ماهه را مورد نظر خود قرار داده و بر روی آن با پاشنه کفش خویش می کوبید و فریادهای آن را به هیچ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فرح پهلوی شبکه «منوتو» را ضایع کرد

وقتی فرح پهلوی شبکه «منوتو» را ضایع کرد