مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-10بين الملل

سرایت آتش به 18 مخزن پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند+ فیلم


54 دقیقه به دلایل نامعلومی از مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند زباله کشید دامن همه این واحد تولیدی را گرفت و سبب شد آتش به 18 مخزن این مینی پالایشگاه سرایت کند.

-     آتش  گرفتن همه مخازن وی با بیان این که 3 مخزن منفجر شده است ادامه داد: اکنون همه مخازن در آتش شعله ور است و به دلیل انفجاری که هر لحظه وجود دارد نیروهای امدادی از صحنه خطر عقب نشینی کرده اند.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: به دلیل حجم بالای مخازن و دخایر آن باید همه این مواد اشتعال زا باید بسوزد هر چند از استاندار درخواست بالگرد هوایی داشتیم ریختن آب بر روی این نوع مواد سوختی هیچ گونه کاربردی ندارد.

به گفته فاضلی فرد اگر از بالا فوم سنگین روی کاون حادثه ریخته شود کمک کننده است اما هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

    تماس وزیر کشور با استاندار ا حمد وحیدی، وزیر کشور هم در ارتباط تلفنی با استاندار خراسان جنوبی، در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند قرار گرفت و خواستار اطفای فوری آتش و به کارگیری همه امکانات در این زمینه شد.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این ارتباط تلفنی به تشریح اقدامات دستگاه های اجرایی درخصوص مدیریت بحران پیش آمده پرداخت و از آمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی، استفاده از تمامی ظرفیت ها، تشکیل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایت آتش به 18 مخزن پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند+ فیلم

سرایت آتش به 18 مخزن پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند+ فیلم