مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-13سياسي

سنت های خوب خوزستانی ها در ازدواج باید معرفی شود


مشکلات و نیازهای جوانان را باید به صورت زنجیروار برطرف کرد تا دغدغه های آن ها کمتر شود و لازم است که بعد اعتقادی جوانان ما نیز بیش از گذشته تقویت شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مشکلات و نیازهای جوانان را باید به صورت زنجیروار برطرف کرد تا دغدغه های آن ها کمتر شود و لازم است که بعد اعتقادی جوانان ما نیز بیش از گذشته تقویت شود.

علی اکبر حسینی محراب در ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز (22 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در معرفی الگوهای جدید و کامل برای فرزندانمان نقص داریم، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی، ماهواره و فیلم ها برای جوانان ما الگوسازی می کنند و باید در این زمینه بیشتر کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خوزستان یک سری سنت های پسندیده مانند ازدواج در عشیره و طایفه در سنین پایین و غیرت و شجاعت وجود دارد که باید بیشتر در این خصوص کار شود و حتی می توان این سنت های خوب و ارزش ها را از طریق فیلم، کتاب یا به هر شکل به جوانان معرفی کرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: یک سری سنت های ناپسند مثل تیراندازی در مراسمات، خودکشی و طلاق نیز وجود دارد که واگرایی زیادی ایجاد می کنند و باید این سنت های غلط در جامعه ما از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنت های خوب خوزستانی ها در ازدواج باید معرفی شود

سنت های خوب خوزستانی ها در ازدواج باید معرفی شود