مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-24سياسي

اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است


اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است و باید مولفه های انتخاب در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است و باید مولفه های انتخاب در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز سوم آذرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بیان کرد: در این مکتب جوانانی بسیجی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شده و هرچه زمان می گذرد ثمره این میوه شیرین را احساس می کنیم و اکنون از جغرافیای ایران فراتر رفته و هزاران گروه دلبسته اسلام و انقلاب اسلامی در جهان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه هم چنین هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده و اسلام و انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان بسیج و بسیجیان و تخصص آنان کشور را با علم پیش برده و خدمتگزار مردم هستند، افزود: آنان که مدال خدمتگزاری به مردم در قالب بسیج را بر گردن دارند، می توانند با این عزت به قله های پیشرفت کشور برسند و باعث افتخار شوند و کشور را از تهاجم دشمنان حفظ کنند.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: خلوص نیت، خدمتگزاری به مردم، محرومیت زدایی، برقراری عدالت، بی توجهی به منافع شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است

اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است