مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-30بين الملل

واکنش پسکوف به ارتباط نظامی ایروان-لندن: ارمنستان کشور مستقلی است


سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) گفت، ارمنستان کشوری مستقل است که روابط خود را با کشورهایی که از نظرش مناسب هستند، توسعه می دهد، در حالی که روسیه همچنان به ایجاد روابط متحد با آن ادامه خواهد داد.

- واکنش پسکوف به ارتباط نظامی ایروان-لندن: ارمنستان کشور مستقلی است سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) گفت، ارمنستان کشوری مستقل است که روابط خود را با کشورهایی که از نظرش مناسب هستند، توسعه می دهد، در حالی که روسیه همچنان به ایجاد روابط متحد با آن ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در شرایطی مطرح می شود که روز چهارشنبه وزارت دفاع ارمنستان گفت که ایروان و لندن برنامه ای برای همکاری های دفاعی برای سال های 2023-2024 امضا کرده اند.

در این رابطه پسکوف به خبرنگاران گفت: ارمنستان یک کشور مستقل است که روابط دوجانبه را با کشورهایی که مناسب می داند، توسعه می دهد.

ما روابط خودمان را با ارمنستان داریم و البته ارمنستان یک کشور دوست است، متحد ماست و ما همچنان به توسعه روابط اتحادآمیز خودمان ادامه خواهیم داد.

همکاری ناتو – اوکراین از سوی دیگر سخنگوی کرملین گفت، هیچ چیز مورد علاقه ای درباره برنامه همکاری میان ناتو و کی یف وجود ندارد، اما بدیهی است که این اتحاد نظامی قصد دارد همکاری با اوکراین را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پسکوف به ارتباط نظامی ایروان-لندن: ارمنستان کشور مستقلی است

واکنش پسکوف به ارتباط نظامی ایروان-لندن: ارمنستان کشور مستقلی است