مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-28اقتصادي

لزوم انجام زیرساخت ها توسط دستگاه های خدمت رسان تا درب شهرک ها و نواحی صنعتی


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: مشارکت این شرکت در تامین زیر ساخت های آب، برق و گاز شهرک های صنعتی که باید توسط شرکت های خدمات رسان انجام شود، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: مشارکت این شرکت در تامین زیر ساخت های آب، برق و گاز شهرک های صنعتی که باید توسط شرکت های خدمات رسان انجام شود، میسر نیست و تنها هزینه های سرمایه گذاری واحدهای صنعتی را افزایش می دهد.

جعفر فرشچی طوسی در نشست هم اندیشی با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با اشاره به درخواست شرکت های خدمات رسان برای مشارکت شرکت شهرک های صنعتی در تامین زیرساخت های شهرک ها اظهار کرد: هر چقدر این شرکت در تامین زیرساخت های آب، برق و گاز مشارکت کند، ناگزیر هزینه هایش را از واحدهای صنعتی خواهد گرفت و همین موضوع هزینه های سرمایه گذاری را افزایش می دهد.

وی افزود: این روند عملاً سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی را فاقد انتفاع کافی برای متقاضیان می کند که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

لازم است دولت اعتباراتی برای تامین زیر ساخت های آب، برق و گاز شهرک های صنعتی در نظر بگیرد تا دیگر نیازی به ورود شرکت شهرک های صنعتی به این بخش نباشد و هزینه های سرمایه گذاری افزایش پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انجام زیرساخت ها توسط دستگاه های خدمت رسان تا درب شهرک ها و نواحی صنعتی

لزوم انجام زیرساخت ها توسط دستگاه های خدمت رسان تا درب شهرک ها و نواحی صنعتی