مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-03سياسي

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه امشب (یکشنبه، 12 آذرماه) در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک شهید محلاتی، - معاون هماهنگ کننده سپاه، گفت: غزه گورستان لیبرال دمکراسی شد و پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست، همه مردم دنیا دارند دو جریان را می بینند و مقایسه می­ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه امشب (یکشنبه، 12 آذرماه) در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک شهید محلاتی، گفت: عملیات طوفان الاقصی بادستاورد های پیروزمندانه بی نظیر یک شاهکار نظامی بزرگ و بی بدیل بود و در تاریخ عملیات انقلابی جاودان خواهد ماند، اما دستاورد های مقاومت بعد از این عملیات صد ها برابر بزرگتر از دستاورد های خود عملیات است.

وی افزود: صبر و استقامت و صلابت مردمی مظلوم، اما عزیز و مقتدر که ده ها سال است در اسارت دشمن در منطقه ای محاصره شده و یک زندان روباز زندگی می کنند در مواجهه با بزرگترین قدرت های نظامی جهان دنیا را تغییر داد.

سردار نقدی بیان کرد: نورافشانی خون پاک کودکان معصوم شهید چشم بشریت را بر حقایق باز کرده است و زلزله شهادت نوزادان شهیدی که فقط درفاصله چند ساعت از ولادتشان در خون تپیدند دنیای غرق در لذت های شوم مادی را از خواب بیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست