مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29سياسي

همدان 200 هکتار بندرخشک در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خواهد داشت


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اعلام کرد: همدان بندر ندارد اما 200 هکتار بندرخشک در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خواهد داشت.

- حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه 8 آذر در همایش روز صنعت بیمه در استان همدان، مردم را بزرگترین و مهمترین عامل و مؤلفه اقتدار یک حاکمیت برشمرد و اظهار کرد: جامعه مرفه در امنیت جامعه ای است که هیچ بیمی برای هیچ قسمت از زندگی خود ندارد که ما با این موضوع فاصله زیادی داریم البته گام های زیادی برداشته و کارهای بزرگی انجام شده اما با جامعه آرمانی فاصله بسیار است.

وی با بیان اینکه در بحث بیمه نه تنها دولت و حاکمیت بلکه مردم هم باید ورود کنند و تعریف مشترکی بین دولت و مردم به وجود بیاید و جامعه طوری اداره شود که هیچ کس بیمی از اتفاقی نداشته باشد، تصریح کرد: در صنعت بیمه به همت همه گام های خوبی برداشته شده و پیشرفت های داشته ایم اما به روزرسانی اقتصاد و زندگی مردم ایجاب می کند که ما هر روز سرعتمان را افزایش دهیم و این امر باید به صورت روزانه رقم بخورد.

حاجی بابایی ادامه داد: امروز ما دیگر نمی توانیم برنامه آن هم از نو پنج ساله داشته باشیم، برنامه در دنیا در حال منسوخ شدن است چراکه می شود برای پنج سال آینده فکر کرد و برنامه داشت بنابراین باید آینده نگری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان 200 هکتار بندرخشک در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خواهد داشت

همدان 200 هکتار بندرخشک در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد خواهد داشت