مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-05دانش

برخورد بازدارنده با آبروریزی در پوشش مطالبه گری!


دستگاه قضایی استان موظف است با بی آبرو کردن اشخاص به بهانه مطالبه گری بدون پایه و اساس برخورد قانونی و بازدارنده داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس شورای قضایی استان سمنان عصر امروز در آستانه روز دانشجو، به مدت چهار ساعت در نشستی صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، پاسخگوی سؤال های آنها بود و اظهار کرد: گرامیداشت این روز به معنای پاسداشت علم، خردورزی و مطالبه گری توأم با شور و نشاط دانشجویان در راستای دستیابی به اهداف متعالی کشور است.

وی ادامه داد: آنچه از سیره معصومین (ع) استنباط می شود، این است که خدمت به مردم وظیفه حاکمان، مدیران و اجزای حاکمیت بوده و حق منت گذاشتن وجود ندارد؛ دفتر کار مدیران صرفاً مختص به اتاق کار آنان نیست و از توجه ویژه به 2 قشر نباید غافل شد؛ دستگیری از مستمندان و مصاحبت با اهل دانش و فرهیختگان است.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: رسیدگی به پرونده های قضایی تابع تشریفات قانونی در عین رعایت حقوق شهروندی مقرر شده از سوی قانون گذار برای اصحاب پرونده است.

عبداللهی گفت: فرآیند رسیدگی به دعوی و صدور احکام متقن و جامع نیازمند توجه به تمام زوایای موضوع پرونده است؛ این به معنای موجه بودن عملکرد قضات در طولانی کردن مدت زمان تعیین تکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بازدارنده با آبروریزی در پوشش مطالبه گری!

برخورد بازدارنده با آبروریزی در پوشش مطالبه گری!