مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-26بين الملل

واکنش به ادعای بلوکه شدن منابع ارزی ایران در قطر


سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قطر در واکنش به ادعای برخی مقامات آمریکایی در خصوص بلوکه شدن پول های آزاد شده ایران گفت: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی صالح آبادی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قطر که چند ماه قبل کار خود در این کشور را آغاز کرد، دو هفته پیش استوارنامه اش را تقدیم شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر کرد؛ کشوری است که روابط سیاسی عمیقی با ایران دارد و البته به اعتقاد سفیر جمهوری اسلامی ایران سطح روابط اقتصادی با آن به گستردگی این روابط اقتصادی نیست؛ موضوعی که البته دولت سیزدهم به توسعه و تعمیق آن اهتمام ویژه دارد.

البته این مساله یک طرفه نیست.

امیر قطر نیز آن طور که صالح آبادی می گوید در مراسم دریافت استوارنامه سفیر ایران به ابراز خرسندی فراوان از معرفی سفیری با سابقه اقتصادی و ریاست بر بانک مرکزی پرداخته و خواهان یک جلسه جداگانه با نماینده جمهوری اسلامی ایران در خصوص افزایش سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور شده است.

همچنین قطر این روزها چهارراه مذاکراتی در خصوص مهمترین مساله منطقه و جهان یعنی نسل کشی مردم غزه است.

در 50 روز گذشته وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران سه بار به این کشور سفر کرده و با مقامات قطری و رهبران مقاومت در این کشور رایزنی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به ادعای بلوکه شدن منابع ارزی ایران در قطر

واکنش به ادعای بلوکه شدن منابع ارزی ایران در قطر