مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-17دانش

نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی ترویجی با عنوان «نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

- کرسی ترویجی با عنوان نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی فردا دوشنبه 27 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرسی ترویجی با عنوان نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

در نشست نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا حسام الدین مؤمنی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به عنوان ارائه دهنده و سخنران و مجید قربانعلی دولابی، استادیار دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان ناقد حضور خواهد داشت.

شیماسادات حسینی نیز دبیر علمی این جلسه را بر عهده دارد.

این همایش فردا دوشنبه 27 آذر ماه از ساعت 10 الی 12 در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان های قدس و وصال شیرازی، کوچه اسکو، پلاک 15 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا بررسی می شود

نقش حس و تجربه در مراحل شناخت تصدیقی از نظر ملاصدرا بررسی می شود