مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-17سياسي

برگزاری 270 برنامه با حضور شهدای گمنام در استان بوشهر


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: تاکنون 270 برنامه با حضور شهدای گمنام در سطح استان برگزار شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شهر بوشهر تشییع و برای خاکسپاری به سایر نقاط استان منتقل شدند.

سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیکر این شهدا از 15 آذرماه وارد استان شد در شهرستان ها و مدارس تشییع شدند.

وی افزود: محل شهادت این شهدای گمنام در مناطق مهران، بندی خان، شلمچه و فکه و سن آنها بین 24 تا 45 سال است.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه این شهدا در عملیات های والفجر مقدماتی و 3، بیت المقدس 4 و کربلای 5 به فیض شهادت نائل شده اند، گفت: 2 شهید در روستای دهقاید و شهر بوشکان دشتستان، یک شهید در روستای گلکی شهرستان تنگستان، یک شهید در روستای آبطویل شهرستان بوشهر و یک شهید در شهرک پردیس شهرستان جم خاکسپاری می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 270 برنامه با حضور شهدای گمنام در سطح استان برگزار شده است، تاکید کرد: با حضور این پنج شهید، شمار شهدای گمنام مدفون در استان بوشهر به 173 شهید و تعداد گلزار شهدای گمنام به 75 نقطه افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 270 برنامه با حضور شهدای گمنام در استان بوشهر

برگزاری 270 برنامه با حضور شهدای گمنام در استان بوشهر