مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-21ورزشي

جذابیت بسکتبال از نگاه حاتمی و گلایه های ملی پوش نفت


در آغاز کوارتر سوم تمرکز روی دفاع وجود نداشت ولی در ادامه دفاع گروهی بهتری انجام دادیم که در عملکرد هجومی ما نیز تاثیرگذار بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از برتری مقابل پالایش نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، بازی پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، لحظاتی تا حدود 11 امتیاز از رقیب خود عقب افتادیم، تلاش مجدد تیم باعث شد تا به بازی برگردیم و نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی افزود: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند، پالایش نفت آبادان باشگاه بزرگی است، کادر بزرگ و بازیکنان بزرگی دارد، خوشحالیم که بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و نتیجه آن را گرفتند.

حاتمی تصریح کرد: در کوارتر سوم نفت آبادان نمایش درخشانی داشت و موفق شد اختلاف ایجاد کند اما در پایان این کوارتر و همچنین کوارتر چهارم بازیکنان ذوب آهن انسجام بیشتری از خود نشان دادند.

سرمربی ذوب آهن گفت: این جذابیت بسکتبال است که زمانی از حریف پیش باشید و زمانی عقب بیفتید، در آغاز کوارتر سوم تمرکز روی دفاع وجود نداشت ولی در ادامه دفاع گروهی بهتری انجام دادیم که در عملکرد هجومی ما نیز تاثیرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت بسکتبال از نگاه حاتمی و گلایه های ملی پوش نفت

جذابیت بسکتبال از نگاه حاتمی و گلایه های ملی پوش نفت