مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-22سياسي

ضرغامی: حضور نوازنده خانم خلاف شرع نیست


احساس کردم که لازم است به این جوان ها بگوییم ما با شما هستیم، ما شما را درک می کنیم.

به خصوص در موضوع موسیقی و اینکه فرق هم نمی کند یک نوازنده در بین این نوازنده ها خانم باشد و هیچ کجای شرع آن طور که ما مطلع هستیم این را خلاف شرع اعلام نکردند.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: لازم است به جوان ها بگوییم ما با شما هستیم و شما را درک می کنیم، به خصوص در مورد موسیقی و اینکه فرق هم نمی کند یک نوازنده در بین این نوازنده ها خانم باشد و هیچ کجای شرع آن طور که ما مطلع هستیم این را خلاف شرع اعلام نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی که چهارشنبه (یکم آذرماه) و هم زمان با روز نکوداشت اصفهان در سفری نیم روزه به این استان آمد، در آیین افتتاح هتل 5 ستاره چهارباغ و در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه مشکل اصلی که اصفهان با آن دست به گریبان است مشکل آب است، اظهار کرد: از ظاهر زاینده رود که نگاه می کنید و همین چند روزی که آب را باز کردند، ببینید مردم چه حالی دارند، تا آن موقعی که خشک است و مردم در خشکی و سنگلاخ قدم می زنند.

او افزود: من زمستان سال قبل یا سال قبل ترش به اصفهان آمدم و همین طور که قدم می زدم دیدم که یکی دو جوان زیر پل برای خود تار می زنند و آواز حزین می خوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: حضور نوازنده خانم خلاف شرع نیست

ضرغامی: حضور نوازنده خانم خلاف شرع نیست